info@mias-koreskole.dk

Førstehjælp

For at du kan få et kørekort, skal du i henhold til loven gennemgå et 8 timers kursus i færdselsrelateret førstehjælp. Det er vigtigt, at alle bilister kan yde førstehjælp. Det vil helt sikkert kunne redde flere liv, end hvad der tidligere var tilfældet.

Vi afholder selv førstehjælpskursus for køreskolens elever og undervisningen foregår i teorilokalet. For ikke at lægge beslag på en hel lørdag eller søndag, har vi valgt at dele kurset op over 2 gange á 4 timers varighed. Datoerne aftaler vi, når du møder op til første teoriaften. Kan du ikke deltage på køreskolens eget førstehjælpskursus, hjælper vi med at finde et andet sted til at gennemføre kurset.
Hej! Send os en besked nedenfor, så vender vi tilbage til dig hurtigst muligt. Bedste hilsner Mia
Tak for din henvendelse. Jeg vender tilbage hurtigst muligt.
Ups! Noget gik galt. Prøv igen eller skriv til mig på mail info@mias-koreskole.dk